zondag 30 november 2014

Beroemd

Blijkbaar weet ik bijna alles over hoe het is om samen te wonen met mensen , of tweebeners zoals ik ze graag noem.
Om te kijken of er geschikte baasjes voor mij zijn sta ik  u op de voorpagina van de asielsite phoe phoe , best wel een beetje trots hoor.
www.dierenasielterneuzen.nl voor wie het nog niet wist . 
Gisteren was het nog heerlijk weer dus heb ik nog maar een stapje in de wereld gezet, dat zou ik ook graag doen in mijn nieuwe huisje denk ik ,als het in een kat vriendelijke buurt is en niet vlak bij een drukke weg of straat .


Voorlopig ben ik hier nog druk met mijn onderzoek , volgende week komen er kindjes op bezoek om te kijken hoe ik daar op reageer.


Vandaag is het maar een klein wereldje dus lig ik lekker in de zetel , kan ik ook heel goed volhouden , en droom ik over muizen en vogeltjes die met me komen spelen. 
tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten