dinsdag 18 november 2014

Buiten .....ach wie wil dat niet !

Zo naar buiten , waar de vogeltjes fluiten , ik vindt het zo leuk .....kan er geen genoeg van krijgen.
Eerst hadden ze me niks verteld maar wat blijkt nou , het kattenluik in de buitendeur staat al dagen open !!!!! EN DAT ZEGGEN ZE NU PAS !!!!
Wow ik ben niet meer weg te slaan daar , als het regent blijf ik wel onder het afdak hoor , ik ben net weer schoon dus dat wil ik even zo houden.
Wie daar ook zitten zijn vogeltjes ,die komen daar eten en die bewegen zo lekker snel uren kan ik er naar kijken. 
Omdat ze zo snel zijn kan ik niet met ze spelen maar ik heb een goede vervanger gevonden ..... de spin die onder de tuintafel woont.
Maar na 2 keer zachtjes op zijn rug te hebben getikt deed hij het niet meer....zo flauw.



























Tot mijn grote verbazing zijn er nog veel meer dieren hier in de buurt, stap ik niets vermoedend door mijn luikje in de schuur en sta ik ineens oog in oog met een grote grijze kat.......nou ik heb even laten zien wie er hier woont , wat denkt hij wel zomaar in mijn schuur sluipen pfff.
Hij koos snel het hazepad .......oké oké, nadat mijn personeel tussen beide kwam en hem buiten heeft gezet .....ik had het heus wel alleen af gekund als het luikje niet zo had geklemd.
Nou ja en nu ze toch zo goed voor me zorgen heb ik dan maar toegestaan dat ik even achter mijn oren mochten kriebelen......



ja en ik geef het toe ik heb ook een beetje met mijn hoofd gedraaid .....mompel mompel....soort van lekker......

Goed, wat ik ook heb ontdekt vandaag is de slootkant.....dat is een partij spannend .
Ook ben ik even bij de andere huizen geweest maar toen er een klein sport autootje langs gescheurd kwam ben ik maar weer snel naar huis gelopen.
En daar wisten ze gelijk waar ik had gezeten .....daar snap ik nou echt niets van !
Ik ga er maar een nachtje over slapen want morgen is het een grote dag voor mij, wat dat is vertel ik morgen .
Tot ziens !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten