zondag 9 november 2014

Testen

Hallo , ik ben er nog hoor alleen mijn personeel is wat druk geweest daarom hebben jullie het een paar daagjes zonder mij moeten doen.
Gisteren zijn ze naar de Landelijke Bijeenkomst Dierenhulpverleners geweest en hebben weer veel bijgeleerd. Deze dag wordt 2 keer per jaar georganiseerd door de Stichting Dierenlot ( www.dier.nu) Er zijn lezingen waar ze leren om nog beter voor mij te zorgen en er staan ook bedrijfen met nieuwe produkten.
Ze hebben een doosje meegekregen van www.Hapslik.nl  dat zijn een soort mini cupcakes waar een pilletje in past en dat smaakt onweerstaanbaar lekker. 
Nou dat willen we wel even testen hoor.







Nou heren van Hapslik.nl ik kan jullie vertellen ze waren lekker, misschien wat aan de kleine kant maar dan moeten ze maar sneller zijn met 
foto's maken hihi....





















Vanmorgen hebben ze weer geprobeerd om me op te tillen ....echt ik vindt het zo niet leuk ik ga er helemaal van bibberen ,later misschien want ik vindt alles wel heel interesant en kom ook steeds meer te weten over het gedrag van mensen.
 Zo weet ik nu ook wat voetballen is , reuze spannend hoor die poppetjes die rondspringen in die kast ik kan alleen nog niet ontdekken hoe ze erin komen.
Er valt nog veel te ontdekken voor mij zo zit er in een andere kamer een raam dat wat hoger zit en dan kun je ver kijken......
Nou tot de volgende keer !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten