donderdag 13 november 2014

Proeven

Omdat ik hier logeer om te leren ben ik altijd en overal in de buurt als er wat gebeurt,vooral in de keuken !!
Omdat er geen vlees op het menu stond waren ze niet zo streng voor me en ben ik de keuken in geglipt.
Daar stond een soort bakje dat best wel lekker rook.....even proeven....

  Dat was best lekker want ik heb een paar hapjes genomen.....ik heb allang door dat ze hier eerst een foto nemen voor ze me wegsturen dus ik kan het op het gemakje doen hihi... Ze noemen het linzen en zijn heel verbaast dat ik het lust.



 Wat nou ,ik ben hier toch om te leren ?


Maar er moest dus nog overblijven voor de ovenschotel en hebben ze me toch maar weggestuurd. 
Niet ver hoor want  in de keuken is het altijd spannend , wordt ik weg gestuurd of krijg ik een lekker hapje (meestal wel ). Soms laat ik me dan ook even aaien over mijn rug.....heel even maar hoor ... die andere doen het ook en die vinden het blijkbaar niet erg.....ze lijken er zelfs van te genieten....mmmm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten