dinsdag 25 november 2014

Stylist !!


Als echte mooi weer kat kom ik alleen buiten als de zon schijnt , eerst ging de deur op slot als het donker werd maar ik ben niet gek , het is niet alleen hééél donker maar ook erg koud . 
Nee geef mij maar mijn plekje bij de kachel.
Maar vanmiddag was er nog een zonnetje dus ben ik nog maar eens naar buiten gegaan en wie zag ik daar ....... ja mijn vriendje de merel !!!


 Hij was ook blij om mij te zien denk ik want hij begon gelijk te roepen....wat een herrie maken die..... Heb hem nog gevraagd of hij weer mee binnen wilde spelen maar ik denk dat hij geen tijd had want hij was zo snel weer weg.
Jammer , ik snap er niets van.


 Wat bedoel je er hangt iets aan mijn neus........ik weet van niks !!
 


Waar ik heel goed in ben is versieren , met een duur woord heet dat dan Stylen!
Geef mij een bolletje wol en ik ben uren zoet met de meest ingewikkelde patronen , nu het buiten wat kouder is ben ik liever binnen en maak ik mezelf nuttig met het stylen van het huis.
Wat zullen ze blij zijn met me als de kerstversiering van de zolder komt !


 

ik ben al bijna in de stemming.Oooo Denneboom , Oooo Denneboom...... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten