zondag 23 november 2014

Merel.......

Helemaal blij en super trots was ik , ik heb een merel gevangen !!
Een hele echte en ik heb hem mee naar binnen genomen.....


Dat was misschien niet het beste plan , zodra ik door het kattenluik klim begint die vogel te piepen ....ja en dan is iedereen gelijk in paniek.
 

Van schrik heb ik hem losgelaten en dat stomme beest fladdert zo de kamer in.


 Snel er achter aan, iedereen moest natuurlijk helpen en de chaos was compleet
heel even had ik hem vast in de keuken maar toen viel er ineens een handdoek uit de lucht en ik zag niets meer .


Het volgende wat ik weet is dat de merel weg is en het huis vol veren ligt.....ik heb nog even gezocht maar hij is echt weg.!!
Wacht maar tot die deur weer open gaat,ik weet waar zijn huis woont.........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten