zaterdag 22 november 2014

Bijkomen

Ja dat bijkomen is zowel letterlijk als figuurlijk , heerlijk was het al die verwennerijen en snoeperijen.
Dus heb ik er maar een lekker ontspannend dagje van gemaakt .
Beetje binnen en een beetje buiten omdat het toch mooi weer was.

En omdat ik er toch was ben ik verder gegaan met het ontdekken van de slootkant , eerst denk je dat het gewoon gras is maar dan ineens beweegt daar van alles. Nu ben ik dat als kat van stadse komaf natuurlijk niet gewend en ik ben er dan ook maar heel voorzichtig langs gelopen. 







Het fijne weet ik er nog niet van maar er woont daar van alles in die sloot, dat weet ik heel zeker.
Voorlopig ben ik druk met het buiten verkennen ,niet te lang hoor want binnen bij de kachel is het ook heel aangenaam.
Morgen ga ik me eens verdiepen in het taken pakket van mijn toekomstig personeel want laten we eerlijk dit is maar tijdelijk en als ik eenmaal weet hoe  die tweebeners denken kan ik op zoek naar een vaste woon en verblijfplaats.
Dat gaat nog niet meevallen en ze gaan me hier natuurlijk ook heel erg missen.
Maar dat is voor morgen .
Pootje van Arrow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten