woensdag 12 november 2014

In de tuin werken ???

Joepie, ik mocht even naar buiten !!! Spannend !!!
Dat kwam zo , na het ontbijt , ging bijna iedereen naar buiten om ' de tuin winterklaar 'te maken . Geen idee wat ze bedoelen maar het is buiten en daar is het spannend en wil ik heel graag zijn , denk ik toch.
Maar ik mocht natuurlijk niet mee want ze zijn nog steeds bang dat ik verdwaal, ik let echt wel op hoor maar ze denken dat ik er nog niet klaar voor ben.
Dus eet ik eerst nog maar een snackje , brokjes staan hier altijd in de zelfbediening. 

 Na nog een beetje boos naar de camera te hebben gekeken ben ik maar voor mijn uitkijkdeur gaan liggen zodat ik toch nog iets mee maak van dat Buiten.



 En tot mijn verrassing kregen ze medelijden met mij en mocht ik naar buiten.....

 Spannend is het wel hoor je weet nooit wat er allemaal woont zo tussen de bosjes .
 En het is ook zo groot voor zo'n kleine kat als ik,ik kijk mijn ogen uit


Nerveus wordt ik ervan , zolang ik mijn personeel kan zien gaat het goed maar toen ik even naar iets anders keek zag ik ze niet meer en ben ik vlug even gaan kijken of ze terug binnen waren. Nergens te zien zijn ze nu zelf verdwaald ??? Maar nee ze kwamen al lachend naar binnen het was koffietijd .

Raadsel , het is oranje en het vliegt door het huis ?
Juist, Arrow die zijn naam eer aan doet .
Het was toch wel erg spannend buiten en heeft hij zich even moeten af reageren.
Hij is wel er graag in de buurt van mensen dus aaien en oppakken komt vast ook nog wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten