donderdag 6 november 2014

Op onderzoek

Naar buiten gaan blijft toch wel heel interessant dus elke gelegenheid die ik krijg probeer ik buiten te komen.
Vanmorgen is het weer gelukt,toen ze terug kwamen van boodschappen doen en de deur niet snel genoeg terug dicht ging ben ik naar buiten geglipt.
Die buitenkamer is hier wel erg groot en er zit geen gaas voor net als in het asiel dus hoever kan ik gaan......

 Ze komen niet achter me aan dus ik loop nog maar een stukje door ,ik kom allemaal vreemde luchtjes tegen er zijn hier dus nog meer katten in de buurt.
Verderop is gras en nog meer luchtjes maar door alle struiken en planten zie ik het huis niet meer. Gelukkig kan ik heel hard mauwen zodat ze me horen en mijn naam roepen, snel op het geluid af lopen.......pfff ......wat was dat spannend.


 Binnen op mijn favoriete uitkijk plek , ga ik eens rustig bedenken hoe ik het de volgende keer ga aanpakken . Als ik elke keer terug kom mag ik vast vaker naar buiten.... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten