vrijdag 28 november 2014

Muizen

Mijn facebook vriendjes hebben het gisteren al gezien , ik kan muizen vangen !
Niet per ongeluk eentje die onder mijn poot liep of eentje die Kees had laten vallen , nee helemaal zelf gevangen . En wat kun je daar leuk mee spelen , tikkie naar links , tikkie naar rechts , hopla de lucht in. 

Ik heb me er zelfs nat voor laten regenen......maar dat geeft niet als je plezier hebt
 

Deze was van vanmorgen , die was ik een beetje kwijt , gelukkig hebben ze hem gevonden voor me boven op de barkruk die in de schuur staat.
Oeps een beetje te enthousiast omhoog gegooid


Ze hebben hem opgeruimd .....tss..... nou ja, zo erg was het nu ook weer niet want hij deed het toch niet meer.
Maar ik bied bij deze mijn diensten aan voor het muisvrij houden van uw woning !!......Euh of juist niet , het is maar hoe je het bekijkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten