zaterdag 15 november 2014

Genieten !




Soms heb je van die dagen dan is het echt genieten, de regen tikte zachtjes op het dak , de kachel brand en dan kan ik wel rollen van plezier. Heerlijk ontspannen want wat kan mij gebeuren. Elke morgen lekkere vleesjes , brokjes binnen poot bereik de hele dag door en drinken uit de hondenbak , staat zo lekker hoog, ik had het slechter kunnen treffen. Als dat apparaat in de keuken begint te brommen zorg ik dat ik bij de tafel ik weet namelijk al precies wat er gaat komen , ze gaan dan koffie drinken en dan krijg ik snoepjes en die vindt ik het allerlekkerst . Daar lust ik wel pap van , zo lekker dat ik achter mijn oren laat kriebelen . 
Even maar hoor want ze moeten daar nog geen gewoonte van maken .
Regelmatig mag ik ook even naar buiten en dat is ook heel interessant ik begin het steeds leuker te vinden.


  Heerlijk om buiten te zijn , ik heb ook al een paar buren ontmoet.
Vriendelijke mensen zijn het hier hoor en ze zijn allemaal fan van mij ,
Dat is natuurlijk heel leuk om te horen en ik ga dan ook mijn best doen om mijn fans tevreden te houden. Wie weet krijg ik ooit nog een eigen fanclub !!!
Voorlopig hou ik het maar bij leren zodat ik straks precies weet wat die tweebeners van mij verwachten .
En vooral Genieten met de grote G .

tot de volgende keer .
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten