zondag 23 november 2014

Personeel !!!


Nu ik hier zo een beetje mijn draai heb gevonden wordt het tijd om mijn verlanglijstje te maken. Dus ik ben een beetje aan het rondkijken wat er zoal te kiezen valt op huizen gebied.
Het moet natuurlijk in een kat vriendelijke buurt staan zodat ik rustig een uitstap kan maken een eigen tuin is natuurlijk ook leuk.
Al ben ik niet zo voor modder hoor ik blijf poetsen .
Wat het huis zelf betreft is het wel nodig dat ik over een eigen in en uitgang kan beschikken zodat ik zelf kan beslissen wanneer ik op stap ga.

Nou ja ik zou ook wel kunnen wennen aan binnen wonen hoor mits daar genoeg te doen is voor mij ben ik daar ook tevreden mee.
Het zou ook fijn zijn als er een speelkameraadje is voor mij liefst van mijn eigen leeftijd , een hond is ook geen bezwaar zolang hij maar naar mij luistert en zijn kussen beschikbaar stelt als ik dat nodig heb.
Een fijne zetel of bank om op te liggen wordt ook zeer op prijs gesteld en een vensterbank om naar buiten te kijken.


 een krabpaal, iets groter dan deze mag ook,is onmisbaar.

 

Bolletjes wol om het huis te versieren, muizen om na te jagen en een zakje kattenkruid is ook heerlijk !



























Morgen ga ik het over mijn dieet hebben, fijne zondag !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten