donderdag 27 november 2014

Binnen kat

Phoe phoe , wat een triestig weer , mij zie je nu niet buiten hoor ik blijf lekker binnen bij de kachel.
Dat brengt me weer op mijn toekomstig personeel en aan welke eisen ze moeten voldoen om mij in hun huis te mogen ontvangen.
Het is nu wel duidelijk dat ik geen boerderij of schuur kat ben , ik wil wel graag naar buiten maar alleen op mijn voorwaarden en als het mooi weer is .
Verder wil ik natuurlijk toegang tot de mooiste plekjes in huis.
Verwacht ik lekker eten en af en toe iets lekkers, in ruil voor knuffels van jou kant die ik dan gelaten toe sta. 
Een echt knuffel kat ben ik nog lang niet en het is maar de vraag of ik dat in de toekomst ook ga worden.
Wat ben ik dan wel : 
* Een super intelligente kater die altijd komt als je roept, en rammelt met de snoepjes doos.
* Een spelende kat die met alles wat op zijn weg komt een spelletje speelt.
* Een kat die alles wat jij doet bestudeert en er zijn voordeel mee doet
* Die graag in de keuken helpt tijdens het koken.
* Een prachtige rode kater die een sieraad in uw huis is .






Dus zoekt u een mooie rode kater, een sieraad in uw huis , zoek niet verder, ik ben uw kater !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten