woensdag 19 november 2014

FEEST !!!

Er is er een jarig hoera , hoera dat kun je wel zien dat ben  IK......Vandaag wordt ik 2 jaar volgens mijn gegevens in het asiel.
Wat dat precies betekend weet ik niet maar lekker is het wel .......mjom mjom wat een feest!!! Kijk zelf maar !




Eerst dacht ik wat is dit nu , slingers en van die punt gevallen ,(feesthoedjes Arrow) ,op mijn eet plekje maar al heel snel rook ik heerlijke geuren .......







 Taart voor jarige katjes, ik noem het vooral lekker. Eerst lag er heerlijk vlees uit een tinnetje en daarop een heerlijke mousse en dat alles versiert met kattensnoepjes .....mijn favoriete smaak .

 Natuurlijk mag mijn beste vriend Kees ook mee eten........het was zóóó lekker

 


 

 ik ben doorgegaan tot alles op was , Kees was al eerder gestopt, maar ik heb alles op een paar brokjes na opgepeuzeld. Jammer dat de kaarsjes niet eetbaar waren , heb ik wel getest hoor.
Nu vragen ze of ik geen pijn in mijn buik heb ??? Ga maar een rustig plekje zoeken en afwachten wat er vandaag nog allemaal gaat gebeuren.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten