maandag 24 november 2014

Alles op tijd....

Vandaag ben ik weer een stukje verder met mijn verlanglijst voor mijn perfecte huis . Graag heb ik alles op tijd!!! Zo ben ik er inmiddels aan gewend dat er tijdens het koffie drinken koekjes en snoepjes gegeven worden.
Maar zo bij tijd en wijle zijn ze niet thuis op koffie tijd, ik denk dat ze dan ergens anders koffie gaan drinken of zo, en dan vergeten ze mijn snoepjes.
Daar heb ik wat op gevonden......



ik maak het gewoon zelf open !!! Dan vragen ze hoe dat lege doosje op de grond komt......euh.......de hond ???


ik weet van niks ik lag de hele tijd te slapen.....hihi . Op de bank ga ik ook wel eens alleen als er niemand thuis is hoor ,voor je het weet willen ze je weer aaien en dat sta ik alleen toe als er snoepjes tegenover staan.




































Ik ga nog maar een buiten kijken want daar gebeurt wel erg veel en het is allemaal even spannend , groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten