zondag 2 november 2014

Aaien

Na mijn eerste week logeren heb ik het best naar mijn zin.
Ook al zijn er wel een paar dingen voor verbetering vatbaar ,ik kan me hier best wel vermaken .
Naar buiten blijft trekken net als met de andere katten spelen maar die zijn nog niet zo aan mij gewend.
Misschien tijd om ze eens voor te stellen.







Dit is Kees , de oudste viervoeter hier in huis
hij is al 13 jaar en verdeelt zijn tijd in slapen , eten en brengt af en toe een muis mee naar huis. Hij begint al aan mij te wennen dus het komt wel goed denk ik.












Dan is er ook nog Bram , nee dit is geen foto van mij al heeft hij wel dezelfde kleur.
Hij is ongeveer 9 jaar oud. Ook hij heeft eerst een poosje in het asiel gewoond en is in 2010 op de Knol komen wonen. Hij brengt zijn tijd vooral door met slapen (veel) en eten.
Hij blaast nog wel naar mij en ik doe echt mijn best maar hij wil me nog niet zien.










 Ze willen me ook steeds aaien maar dat vindt ik heel eng , ik wil best naast ze staan en bij hun op de bank zitten ,maar die handen dat vindt ik niets.
Tijdens het ontbijt sta ik nu wel toe dat ze over mijn rug aaien , eten is tenslotte belangrijk , maar als mijn buikje bijna vol zit ben ik weg en eet ik later wel verder. Ze hebben me verteld dat ik me wel op moet laten pakken als ik naar buiten wil of naar de dokter moet. Daar moet ik nog maar eens hard over denken want ik vindt het helemaal niks dat gefriemel.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten