woensdag 5 november 2014

Buiten

Yes , het is me gelukt ik ben buiten geweest !!! Zoals elke morgen mogen de honden en , als ze binnen zijn , de katten even naar buiten. Maar vanmorgen letten ze even niet op en vergaten de buiten deur dicht te doen dus ben ik even meegelopen. Spannend !!!! Heb even op het terras gekeken en nog een stukje verder......toen liep iedereen weer naar binnen en ik begreep niet dat ik ook mee moest en toen stond ik daar helemaal alleen .
Ergens in het huis rammelde mijn eten's bakje maar ik begreep niet zo snel hoe ik daar moest komen , gelukkig herkende ik het kattenluik en ben snel naar binnen gegaan. 
Op avontuur met een lege maag is geen goed plan.

 Bij gebrek aan beter bestudeer ik de planten binnen, beweegt ook heel leuk als je erin springt . Was geen goed idee is me verteld...hmm .


Kees mag dan weer wel naar buiten ik kijk nog maar even toe.



Waar ik eten kan vinden weet ik wel hoor , effe sjekken of er nog genoeg voorraad is.





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten