zaterdag 6 december 2014

Bijkletsen

Hallo , het is weer tijd voor een update, leuk woord hé betekend gewoon bijkletsen hoor, maar daar is het dus tijd voor.
Het gaat best goed met me ik ben druk met het helpen in huis en sinds ik weet dat het buitenluik ook voor mij open staat loop ik regelmatig naar buiten.
 

Naar binnen kan dan weer niet want ik ben nog niet geregistreerd op dit adres, daar heb ik het volgende op gevonden .....heel hard miauwen voor de tuindeur....há há , ze schrikken zich iedere keer een hoedje. Maar het helpt wel.
Ook wil ik heel graag buiten zijn in het donker dat is toch zo spannend, maar als zij naar bed gaan moet ik naar binnen , ik ben nog te jong om een hele nacht buiten te blijven.....tsss .....eerst kwam ik gewoon toen ik mijn naam hoorde ....maar ja dan is het voor een hele nacht klaar dus ik twijfel steeds meer.
Dan rammelen ze met de snoepjes doos en ja daar kan ik echt geen weerstand aan bieden .....mjom mjom..... ik vindt ze echt heel lekker, dan toch maar binnen slapen.

Deze week kwam er ook bezoek , niet de kindjes want die waren druk met iemand die ze Sinterklaas noemen geen idee wat ze bedoelen maar die kwam met lekkers en dat ken ik dan weer wel.......in een roze doosje......ach had ik maar schoenen. Maar goed er kwam dus bezoek en dan vlucht ik niet weg hoor maar ik ga wel op mijn favoriete plekje onder de stoel de mens uit de boom kijken. Ze hebben even naar mij gekeken en toen hoorde ik ze zeggen , Och is dat hem nou.......het waren fan's hihi.

Deze week was het wel heel erg somber dus zijn ze begonnen met de kerstversiering op te hangen , leuke lampjes en van die mooie glimmende ballen.
Die mocht ik even testen want ze waren toch van plastic......
























 

Ja wel leuk maar niet echt bijzonder hoor, nu heb ik gehoord dat er binnenkort in mijn webshop ook kerstballen met mijn foto in te koop zijn en natuurlijk mooie kerst kaarten voor de echte fans.
Misschien is er onder mijn fans wel iemand die een lekker mandje voor mij heeft en die me neemt zoals ik ben ......... of een bakske vol met stro......in de kerststal.......voorlopig zit ik hier nog goed hoor, eten en drinken op tijd , personeel dat voor me zorgt en de deur op tijd open doet, zou wel wat sneller mogen , en een heerlijk warm plekje onder de stoel. Dus lieve mensen wie dit ook kan ,of liever nog beter kan, mag zich melden.
Groetjes en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten