zaterdag 13 december 2014

Spannend !

Hallo lieve lezers , de eerste 2 kerstmarkten zijn achter de rug en al was het eerst niet zeker dat het doorging omdat er heel slecht weer was voorspelt .
De super vrijwilligers van het asiel zijn toch gegaan en viel het allemaal erg mee.
In Axel was het super druk en heel gezellig heel veel mensen gezien aan ons kraam en ook veel opgehaald voor mijn asielvriendjes . In Hulst was het iets minder maar ook daar zijn er veel mensen die ons hebben gesteund door lootjes te kopen of uit mijn eigen collectie .
Dus daarom hier ook een klein dank woordje voor de mensen die op de markt staan voor mij . Dankjewel  Chantal , Samantha , Sjan , Petra , Margot , Jolanda en Marleen jullie zijn kanjers!

Dan heb ik nog nieuws en daar wordt ik wel een klein beetje nerveus over , ik ben gevraagd om een stukje te schrijven voor het tijdschrift Me and My Cat www.meandmycat.nl 
Dat is een Lifestyle magazine voor de kattenliefhebber en een must voor kattenpersoneel. Nu waren ze daar op zoek naar katten met een eigen facebook pagina maar een Blog is ook goed . Dus ik ben nu druk aan het schrijven , gelukkig wil mijn vriendinnetje Marieke me helpen . Die ken ik nog van toen ik pas in het asiel woonde en zei daar stage liep. Zij heeft ook het jubileum krantje voor het asiel gemaakt dus ik kan geen betere hulp hebben . Als het goed wordt bevonden door de redactie en ik weet wanneer het gepubliceerd wordt laat ik het jullie natuurlijk weten.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten