dinsdag 16 december 2014

Rustig dagje ....dacht ik!!

Vandaag was het een rustig dagje , lekker vroeg eten , het voordeel dat de baas s'nachts werkt. Dan lekker op het gemak wakker worden en alleen op het hele huis passen. Mijn 2 mede katers lagen natuurlijk weer boven in de grote mand en wisten van de wereld geen kwaad. 
Tegen de middag was iedereen weer paraat en ben ik maar even buiten gaan kijken . Weinig te beleven en best wel koud dus weer naar binnen want het is bijna koffietijd. Die koffie wil ik niet maar daar horen snoepjes bij en die mis ik nooit . 
Niet lang daarna kwam ik er achter dat het luik op slot zat en het was nog niet eens donker , wat krijgen we nu !!!
Was ik vergeten dat er sollicitanten zouden komen , stipt op tijd kwamen ze voor rijden . De honden werden in de tuin gezet zodat de mensen rustig binnen konden komen, ik had natuurlijk allang door dat er iets vreemds was dus ik zat al onder de stoel.
Er waren 2 kleine tweebener's bij en die wilde me graag zien , de snoepjes werden er bij gehaald en tja dan kom ik na enig aandringen wel even een snoepje halen hoor.
Maar ik blijf wel op mijn hoede , ze vinden me wel erg mooi, vanzelfsprekend !!
En de kleine tweebener's willen ook graag een speel kameraadje , tja en dat ben ik niet hoe graag ik ook zou willen maar het is sterker dan mezelf .
Gelukkig zitten er in het asiel nog meer poezen op een nieuw baasje te wachten en spreken ze af om daar verder te kijken naar een nieuw speelkameraadje.

Dan nog maar een rondje in de tuin ,morgen zien we verder.




 Groetjes .
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten