zondag 21 december 2014

Voorbereiden.

Goede morgen, ik heb weer een paar nieuwe woorden geleerd, voorbereiden en dieet . Eerst even over dat dieet, daar ben ik het dus echt niet mee eens!!
Dat betekend dus dat de brokjes op slot gaan. Volgens mijn personeel ga ik nu wel heel erg slordig om met het eten . Ja er staat altijd genoeg eten dus als er dan een brokje naast de bak valt eet ik het niet meer op , er liggen genoeg andere in het bakje maar nu gaat het s'morgens na het ontbijt van mijn vleesje op SLOT !!! Nou ja dat betekent dat ik dus even op zoek moet gaan of er nog meer te eten is en wat denk je....staat er een bakje in de keuken met daarin heel koude en harde kipfilet, mmm , dat ken ik wel. Het was wel erg hard maar aan de randjes was het prima te doen. Tot ik het op de grond liet vallen en ze me betrapte. 

mm, ik ga een plan bedenken om die brokken te pakken te krijgen.....

Gisteren is er ook nog een soort bakje gebracht , een reismandje noemen ze dat.
Blijkbaar verhuis ik daarin naar mijn nieuwe woning.
Ze hebben het op mijn favoriete slaapplekje gezet  en ik ben er maar gelijk in gaan liggen.
Niet verkeerd hoor ,lijkt op een soort schuilhut dat vindt ik wel fijn.

Kan ik mooi alles in de gaten houden en een plan bedenken hoe ik aan brokjes kan komen .....als ik nu mijn poot op de rand zet........met mijn kop de bovenkant.....op de grond gooien.......

tot morgen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten