woensdag 17 december 2014

Nieuw personeel en fanmail

Vandaag kreeg ik voor de allereerste keer echte fan mail via de postbode , echt zo leuk , ik voel me helemaal bijzonder .
Iemand die mijn blog leest en ook een een kerstkaart stuurt daar wordt je als kat toch helemaal blij van. 

 Lieve Bow, dank je wel voor de mooie kerstkaart en ik wens jou en al mijn volgers fijne feestdagen toe.

Dan heb ik nog groot nieuws voor jullie , ik heb nieuw personeel !!! Wel op proef natuurlijk maar ik denk dat het wel wat kan worden.
Mag ik jullie even voorstellen aan Sproet , dat wordt mijn nieuwe huisgenoot en zo op het eerste zicht zal het wel lukken , ze was al gewend dat katten de baas zijn dus dat scheelt dan weer. 

  

Op 2 januari verhuis ik naar mijn nieuwe huis , dan is alle drukte van de feestdagen voorbij en kan ik op mijn gemak wennen aan mijn nieuwe omgeving.
Samen met Sproet begin ik dan aan een nieuw avontuur. 
Tot dan blijf ik jullie trouw vertellen van mijn belevenissen in de polder want ook hier is van alles te beleven. 

 
 Sproet vindt kattensnoepjes ook heel lekker , ze zal toch zelf ook wel snoepjes hebben anders moet ik gaan delen......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten