maandag 15 december 2014

Nachtje buiten

Nu weten jullie als trouwe lezers natuurlijk al dat ze hier graag willen dat ik binnen slaap s'nachts. 
Zelf denk ik daar anders over maar daar wordt niet naar geluisterd geloof ik.
Af en toe werkt de baas hier tot laat in de avond, zo ook van de week en ik dacht dan kan ik nog mooi even een stapje in de wereld zetten zo rond een uur of 12 .Maar zoals altijd liet ik me weer lokken met snoepjes en was ik binnen toen ze gingen slapen.
Maar wat bleek de volgende morgen , ze waren vergeten het luik op slot te doen .Toen ze uit bed kwamen zat ik dus voor de deur naar binnen te kijken ha ha !
Nu willen ze graag weten hoelang ik buiten ben geweest maar dat vertel ik ze mooi niet ,ik heb lekker mijn ontbijtje genuttigd en na een uitgebreide wasbeurt aan mijn schoonheids-slaapje begonnen . 
Als jonge kater heb je natuurlijk ook recht op een privé leven.


Morgen is een spannende dag voor me , in de middag komt er een jong gezin soliciteren naar de functie van persoonlijk personeel. 
Of het wat wordt laat ik jullie morgen weten voor nu welterusten........of niet .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten