woensdag 31 december 2014

Laatste dag van het jaar.

Zo op de laatste dag van het jaar kijk ik net als de meeste van jullie terug op het afgelopen jaar en ook een beetje vooruit naar het nieuwe jaar.
Het was best wel een spannend jaar, in het asiel zag ik veel vriendjes komen en gaan . Sommige miste ik erg en andere was ik snel vergeten, ook de tweebeners die kwamen om te helpen wisselden vaak.
Je had er die voor hun opleiding ervaring op moesten doen of kijken of ze het echt wel wilde doen. 
Je had er die voor school maatschappelijke stage kwamen lopen om te zien hoe het leven na school eruit zou zien. 
Er kwamen er ook die een beetje stout geweest waren , taakstraf heet dat dan. Ook zijn er die komen omdat ze nog niet weten welke studie ze willen volgen en dan zichzelf nuttig komen maken in het asiel, en dan ineens weten dat werken met dieren zo leuk is dat ze dierenverzorging kiezen als studierichting.Dan zijn er mensen die het gewoon leuk vinden om hun steentje bij te dragen aan de maatschappij .
Dan zijn er ook nog de vaste medewerkers die er allemaal al heel lang werken omdat ze ons zo leuk vinden dat ze er niet aan denken om weg te gaan, ze zorgen er ook voor dat al die vrijwilligers en stagiaires weten wat en hoe ze moeten helpen.
Kortom er gebeurt heel veel zo achter de schermen bij het asiel.
Natuurlijk komen er ook regelmatig mensen die één van ons willen adopteren, dat is bij mij ook 2 keer gebeurt ,helaas niet met goede afloop, dat lag ook een beetje aan mij ik ben niet zo weg van mensen geef mij maar katten en honden die begrijp ik en zij mij.
En ik kan er natuurlijk ook niets aan doen dat ik een verschrikkelijke mooie rode kater ben waar tweebeners sneller voor vallen.


Ahum, oké na de laatst keer toen ik dus een poosje zwerver ben geweest dachten ze in het asiel dat het zo niet langer kon en ben ik dus bij een vrijwilliger thuis gekomen . 
Dat is me niet slecht bevallen , ik heb veel dingen geleerd hier die in het asiel nooit voorkomen . Zo heb ik ook geleerd hoe het is om vrij buiten te lopen en op tijd terug thuis te zijn . 
Heb muizen en vogels leren vangen, al waren ze daar niet altijd zo blij mee als ik ze mee naar huis nam. 
Eerlijk gezegd ben ik ook een paar onsjes aangekomen hier dat komt omdat ik van die lekkere snoepjes krijg.
Vrijdag ga ik dus voor de derde keer naar mijn toekomstig personeel en zoals het spreekwoord zegt :Driemaal is scheepsrecht , wat betekend bij de derde keer lukt het meestal wel.
Dat is ook het eind van mijn blog dus bij deze wens ik jullie een fijne jaarwisseling en een gezond 2015.
Dank jullie ook voor alle lieve woorden opmerkingen en reacties op mijn blog en hoop dat ik nog eens in de gelegenheid ben om jullie te laten weten hoe het verder met mij gaat.



Groeten van Arrow !!!

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten