woensdag 29 oktober 2014

Eten

De wereld is best wel groot , en ik doe dagelijks nieuwe ontdekkingen. Slapen doe ik bij voorkeur op de eetkamerstoel zodat ik vanonder de tafel iedereen kan zien die binnen komt zonder dat ze mij zien. 
Wat ik ook heb ontdekt is dat ze in de keuken een koude kast hebben met lekkere hapjes,kaas noemen ze dat, lekker !!!
Dat lust ik wel hoor en als die deur opengaat ben ik erbij.
Nu hebben mensen best lekker eten en ik moet ook echt even kijken wat de pot schaft .
 Maar mee eten mag dan weer niet.
Wat ik ook niet mag is aan de bank krabben , pff echt hoor is was niet de eerste die het deed maar ze waren niet blij met me.
Nu moet ik ook gaan werken voor mijn snoepjes , als ik me laat aaien krijg ik een snoepje ....ha ha ....dat hadden ze gedacht ik heb ook nog pootjes en kan die snoepjes zo op de grond meppen. 
Verder blijf ik proberen om vriendjes te maken maar echt begrijpen doen ze het nog niet. 

  

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten