dinsdag 28 oktober 2014

Bezoek

Zo dat is dan geregeld , ik moet niet meer in de bench .
Gisteren was ook weer een spannende dag, opeens begonnen Mike en Sjors heel hard te blaffen , alarm dus want honden blaffen bij gevaar. 
Nu ben ik als asielkat wel wat gewend want daar lopen veel van die lawaai makers , maar nu kwam er ook nog een vreemde mevrouw binnen. 
Dus ik heel snel en zo stil ik kon naar boven gevlucht, beetje eng was het wel want ik was nog niet verder dan de trap geweest.


Maar onder in de kast was het lekker donker dus daar ben ik maar gaan zitten tot die vreemde tweebener weg was.
Met snoepjes hebben ze me uit de kast gelokt want ja wees nu eerlijk ook mijn liefde gaat door de maag. Dat die weer van streek was kon ik niet weten .
Op één van mijn speurtochten heb ik een grote kattebak gevonden in de schuur die gebruik ik nu zodat ik daar ook niet meer voor in de bench moet , slimme jongen ben ik hé ! 
Wat wel leuk is dat we hier voor het ontbijt vlees krijgen uit een zakje , mjam dat lust ik wel .

 Als er eten bij komt zien Bram en Kees mij niet eens staan maar daarna rennen ze weer snel weg . Dan maar proberen of Sjors wilt spelen met me, ik doe echt mijn best om hem tot een spelletje te verleiden . Hij snapt het niet denk ik , is ook een hond hé.

 Tot de volgende keer !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten