donderdag 30 oktober 2014

Eten verbroedert

Goede morgen , als oplettende kat heb ik gezien dat mijn mede bewoners, de katers Bram en Kees , op het aanrecht eten. 
Dus vanmorgen ben ik daar ook maar even een kijkje gaan nemen ,weet ik ook zeker dat ze me niet vergeten.
En ja wel hoor ook een bakje met lekker vleesje voor mij, ik krijg nog maar een half zakje want ik ben niet zo'n grote eter blijkbaar.


Maar ik eet dan weer wel alles keurig op al doe ik er wat langer over dan de rest. Bram , die ook mijn kleur heeft , laat altijd wat staan en dan ruimt Kees dat op voor de baasjes en vanmorgen heb ik hem geholpen . 
Dat ging zonder blazen dus ik denk dat hij het niet erg vond . 


Daarna ging hij naar buiten en dat wil ik ook maar dat mag nog niet.
Even later gaan de honden , onder begeleiding want die mogen blijkbaar niet alleen naar buiten , en mocht ik ook niet mee. Ik heb heel hard zitten miauwen voor het raam maar ze hoorden me niet . Maar deze slimme jongen verzint daar binnenkort wel iets op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten