zondag 12 april 2015


Hallo hier een berichtje van Siem , bij jullie beter bekent als Arrow !!

Er is voor mij heel wat verandert , zo was ik eerst een echte polderboy nu ben ik dan een heuse stads kater en woon ik in de hoofdstad van Zeeland !!! Echt hé , hoe goed kun je het treffen als voormalig asielkater. Mijn personeel is inmiddels ook al goed ingewerkt en ik heb een hele toffe huisgenoot.

Misschien is het leuk als ik jullie vertel hoe een dag uit mijn leven eruit ziet.
zoals jullie nog weten mocht ik weer niet naar buiten net na de verhuizing , dat was voor mijn eigen bestwil , ja ja het zal wel maar leuk is anders. Toen dat best wel lang ging duren , volgens mij dan , heb ik een beetje druk uitgeoefend en toen mocht ik op onderzoek uit.
 












Mijn steun en toeverlaat is Sproet ,bij haar mag ik altijd kroelen.
Het koste wat druk van mijn kant maar als trouwe hond die ze is staat ze alles toe , wij zijn echte vrienden aan het worden.

Maar goed een dag uit mijn leven gaat als volgt , als het vrouwtje opstaat zorg ik dat ik weer binnen ben en netjes op haar zit te wachten . Dan is het tijd voor een babbel en het belangrijkste  ETEN !!!Dan is het tijd om de buitenboel te verkennen ,beetje in de zon zitten , kijken wat de buren doen , vogels bestuderen je kent het wel. Nu ik naar buiten kan heb ik ook de kattebak niet meer nodig en doe ik het in de vrije natuur,lekker hoor !
Bij slecht weer heb ik een mooi plekje in de vensterbank ik laat me natuurlijk niet nat regenen.
Er wonen hier op het pleintje nog meer katten en die hebben duidelijk last van voorjaars-kriebels , nou daar hou ik me als jeweetwelkater natuurlijk ver buiten.
Regelmatig ga ik even de versheid van de brokjes testen, dat is namelijk heel belangrijk .
Zo tegen lunchtijd zorg ik dat ik bij de koelkast in de buurt ben dan is het tijd voor een stukje kaas dat lusten we allemaal erg graag ,samen met Sproet zit ik dan braaf te wachten en het lukt elke keer weer.
Dan is het tijd voor een middag dutje ,op het kussen van Sproet natuurlijk want dat is lekker groot.

Na een verkwikkend dutje is het tijd voor de thee en komen de snoepjes uit de kast , ik laat me dan aaien en kriebelen .
Dat vond ik eerst heel eng maar ik begin er ook de leuke kant van te zien het voelt wel erg fijn en het levert een boel snoepjes op .....zoo echt lekker.
 Dan is het etenstijd tenminste voor Sproet   , maar ik krijg dan wel lekker vleesje uit zo'n tinnetje ,mjam dat is echt lekker kan ik best meer van op.
Dan ga ik nog even naar buiten kijken of er nog nieuwtjes uit de buurt zijn ,niet te ver hoor want s'avonds krijg ik nog een lekker stokje dus kom ik regelmatig even kijken of het al zover is.
Dit is het voor nu ,binnenkort vertel ik over mijn avond en nacht avonturen
Groetjes Siem!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten